Първа тренировка през лятната си подготовка направи Борусия вчера. В тренировката взеха участие само единадесет играчи.В нея не можаха да вземат участие футболистите, които се състезават за националните си отбори, новите попълнения в отбора, както и Патрик Овомойела, който е в родината си. Единадесетте поведе капитанът Себастиан Кеел, като тренировката се състоеше от няколкокилометров крос. С топка възпитаниците на Юрген Клоп ще играят от втората си тренировка. Във вчерашния ден бяха взети и кръвни проби от играчите за изследвания. Днес започва и първият лагер на отбора в Австрия до 9 юли, а Юрген Клоп може да разполага с всичките си играчи от началото на втория лагер.
Междувременно бе представен и дългоочакваният нов екип на Борусия под марката Пума. С мащабна рекламна кампания седмици преди това се сложи на дългогодишното партньорство. Рекламната кампания обхвана както интернет пространството, така и улиците на Дортмунд. Целият град бе облепен с рекламни пана, а мотото на кампанията беше "Истинската любов е жълта". Това се счита за най-голямата рекламна компания на футболен отбор от страна на Пума. До последно беше тайна какъв е дизайнът на фланелките. Засега в магазините на Борусия се пускат около 200 артикула с марката Пума- аксесоари, фланелки, дрехи, шапки, анцузи и др.
Представянето на трикото бе в центъра на Дортмунд. Хиляди бяха се събрали, за да видят и да си купят новите фланелки. Огромна бяла фланелка стоеше в центъра на площада, а по-късно беше оцветена със спрей като по този начин се представи и официалното трико. То е класическо- жълта фланелка, черни гащета. Резервните фланелки са черни с жълта лента. От Пума обясниха, че са нямали намерение да правят излишни опити с дизайна и знаят, че класическите цветове на шампиона на Германия са тези. Треньори, футболисти и представители на Пума бяха се събрали на дългоочакваното събитие.
Използван снимков матеирал : www.ruhrnachrichten.com