С идването на края на календарната година идва и време за равносметки. Съвсем скоро трябва да излезнат класациите за най-посетен отбор в Европа, но преди това излизат друг вид класации. Такава например разработи интернет платформата Facebook за потребителите си в Германия. Тази социална мрежа е най-използваната в Германия.
Веднъж годишно се обработват статистическите данни, свързани с най-често обсъжданите теми в социалната мрежа. В статистиката влизат статуси и връзки, свързани с различни теми, публикувани от хората, живеещи на територията на държавата.
Борусия Дортмунд води убедително в тази иначе интересна класация, която говори най-добре за интересите на интернет потребителите в Германия. В тази класация се нареждат и други два футболни отбора, като на пето място се нарежда победителят в Шампионска лига за сезон 2011/2012 Челси, следван от опонента си във финала на същия турнир- Байерн Мюнхен. Преди двата футболни отбора се нареждат телевизионни сериали и филми, излъчвани по немските телевизии. Така Борусия превзема поредното първо място в поредната класация, след като по-рано тази година бе обявен за най-посетения отбор в Европа.
Друга интересна класация е за най-много последователи на фен страниците на футболистите на немския шампион в същата социална мрежа. Общо седемнадесет играча имат страница във Facebook. Футболистът с най-много фенове е Марио Гьотце с над един милион фена, следван от другата звезда в отбора- Марко Ройс с над 700 000, следва Матс Хумелс (450 000), Роберт Левандовски (201 000), Куба (185 200), стражът на жълто-черните Роман Вайденфелер (114 000), Илкай Гюндоган (110 200), Свен Бендер (93 700), Мориц Лайтнер (95 000), Себастиан Кеел (71 100), Марсел Шмелцер (41 900), Фелипе Сантана (43 200), Юлиан Шийбер (43 700), Невен Суботич (24 900), Лукас Писчек (13 300), Марвин Бакалорц (6800), Оливер Кирх (6400).
Няма коментари:
Публикуване на коментар