Тази седмица Борусия се сдоби с нов силен и амбициозен спонсор. Още с подписването на договора за спонсорство се разкриха и новите идеи на новия спонсор. В четвъртък Ханс-Йоаким Вацке представи Huawei като нов, иновативен спонсор на Вестфаленщадион.
Първата изненада разкрита в четвъртък е, че спонсорът ще предостави безплатен интернет за над 80 000-те зрители на домакинските срещи на жълто-черните. Друга интересна услуга, която ще могат да ползват в последствие феновете на Борусия, е да получават малко преди началото на мача новини около титулярните единадесет за съответната среща. Информацията, която предоставят от Huawei е, че едновременно над 40 000 зрители ще могат да използват мрежата.
Феновете ще трябва да почакат известно време. То ще бъде нужно, за да се изградят близо 900 интернет точки, които да предоставят достъпът до мрежата. За това ще е нужно малко време, като спонсорът дава краен срок за изпълнение най-много дванадесет месеца. Самият проект е единствен по рода си не само в Германия, но и в цяла Европа. На разположение на спонсора на Вестфаленщадион ще има и специална конферентна зала, където ще могат да се организират семинари, бизнес срещи и др.
Снимка: www.bvb.de
Няма коментари:
Публикуване на коментар